Objavte to NAJ z Chorvátska a získajte inšpiráciu na budúcu dovolenku na Jadrane!

Oblíbené 0

Zatiaľ nemáte žiadne obľúbené ponuky.

  • K ponukám sa môžete kedykoľvek vrátiť
  • Obľúbené ponuky na jednom mieste
  • Upozornenie na zmeny v ponukách

Už som zaplatil, ale nedostal som kupón

Kupón je automaticky odoslaný na uvedenú e-mailovú adresu hneď, ako je vaša platba pripísaná na náš účet. Ak ho nemôžete dohľadať v prijatej pošte, mohla pravdepodobne nastať jedna z nasledujúcich situácií:

Nevyžiadaná pošta

Najskôr vždy skontrolujte svoj e-mail, či vám kupón nespadol medzi spamami. U Gmail.com skontrolujte zložku Spam, u Seznam.cz Nevyžiadanú poštu, v prípade účtu na Centrum.cz zložku Hromadné.

Kupón si tiež môžete stiahnuť vo svojom profile tu.

Pokiaľ tu kupón nenájdete, kontaktujte nás na info@travelking.sk Do e-mailu napíšte variabilný symbol objednávky, následne vám kupón znovu zašleme.

Platba kartou online

Pokus nastala situácia, kedy Vám platba z karty bola strhnutá, ale nedostali ste kupón a potvrdenie o úhrade, zašlite nám prosím email na adresu info@travelking.cz. Tu prosím uveďte posledné 4 čísla Vašej karty spoločne s emailovou adresou na ktorú ste objednávku vytvorili.

Chybný variabilný symbol

Skontrolujte, či ste správne zadali variabilný symbol a čiastku do platobného príkazu. V prípade, že je variabilný symbol zadaný chybne, musíme platbu ručne vyhľadať. Pošlite nám na info@travelking.cz e-mail, ktorý bude obsahovať správny variabilný symbol objednávky a číslo vášho účtu na vyhľadanie platby.

Chybná kontaktná adresa

Pokiaľ vám nedošli ani platobné pokyny k objednávke, môže to byť zle zadaným e-mailom. Povedzte nám túto skutočnosť na info@travelking.sk spoločne s informáciou, ktorý pobyt ste si objednávali.

Špecialisti zákazníckej podpory

Cindy Zákaznícka podpora - Senior info@travelking.sk
Tomáš Reklamačné oddelenie info@travelking.sk
Zuzana Zákaznícka podpora - Senior info@travelking.sk