Kupón je automaticky odoslaný na uvedenú e-mailovú adresu hneď, ako je vaša platba pripísaná na náš účet. Ak ho nemôžete dohľadať v prijatej pošte, mohla pravdepodobne nastať jedna z nasledujúcich situácií:
Nevyžiadaná pošta
Najskôr vždy skontrolujte svoj e-mail, či vám kupón nespadol medzi spamami. U Gmail.com skontrolujte zložku Spam, u Soznam.sk Nevyžiadanú poštu, v prípade účtu na Centrum.sk zložku Hromadné.
Kupón si tiež môžete stiahnuť vo svojom profile tu.
Pokiaľ tu kupón nenájdete, kontaktujte nás na info@travelking.sk Do e-mailu napíšte variabilný symbol objednávky, následne vám kupón znovu zašleme.
Platba kartou online
Pokus nastala situácia, kedy Vám platba z karty bola strhnutá, ale nedostali ste kupón a potvrdenie o úhrade, zašlite nám prosím email na adresu info@travelking.sk. Tu prosím uveďte posledné 4 čísla Vašej karty spoločne s emailovou adresou na ktorú ste objednávku vytvorili.
Chybný variabilný symbol
Skontrolujte, či ste správne zadali variabilný symbol a čiastku do platobného príkazu. V prípade, že je variabilný symbol zadaný chybne, musíme platbu ručne vyhľadať. Pošlite nám na info@travelking.sk e-mail, ktorý bude obsahovať správny variabilný symbol objednávky a číslo vášho účtu na vyhľadanie platby.
Chybná kontaktná adresa
Pokiaľ vám nedošli ani platobné pokyny k objednávke, môže to byť zle zadaným e-mailom. Povedzte nám túto skutočnosť na info@travelking.sk spoločne s informáciou, ktorý pobyt ste si objednávali.