Presunutie termínu rezervácie

Termín rezervácie je možné zmeniť vždy iba po dohovore s konkrétnym ubytovacím zariadením.

Je tiež potrebné rešpektovať storno podmienky a pravidlá jednotlivých hotelov. Všetky tieto informácie vždy nájdete vo Vašom kupóne či v prezentácii ubytovacieho zariadenia v kategórii "Storno podmienky".

O zmenu termínu pobytu je možné zažiadať priamo v hoteli, túto možnosť odporúčame najmä pokiaľ sa jedná o blížiaci sa termín. Kontakty nájdete vo Vašom kupóne či v prezentácii pobytu v kategórii "viac o hoteli".

Zmenu termínu Vám tiež radi zariadia naši kolegovia zo zákazníckej starostlivosti, stačí nám zaslať email na adresu info@travelking.sk

Špecialisti zákazníckej podpory

Cindy Zákaznícka podpora - Senior info@travelking.sk
Tomáš Reklamačné oddelenie info@travelking.sk
Zuzana Zákaznícka podpora - Senior info@travelking.sk

Zabudli ste heslo?

Získajte nové!

Môžete sa prihlásiť aj pomocou sociálnej siete:

Registráciou prostredníctvom Facebooku či Google súhlasím s Obchodnými podmienkami a potvrdzujem, že som sa zoznámil/a so Zásadami ochrany osobných údajov.

Chcem sa registrovať

Alebo sa zaregistrujte pomocou sociálnych sietí:

Registráciou prostredníctvom Facebooku či Google súhlasím s Obchodnými podmienkami a potvrdzujem, že som sa zoznámil/a so Zásadami ochrany osobných údajov.

Zabudli ste heslo?

Nevadí! Stačí zadať váš e-mail a my vám pošleme odkaz, kde si vytvoríte nové.

Tento e-mail u nás není zaregistrovánVytvořit účet