Veríme, že spoločnými silami krízu čoskoro prekonáme a budeme si opäť môcť užívať krásy spojené s cestovaním a poznávaním Slovenska i okolitých štátov.
Sme tu pre vás!
Naša zákaznícka podpora je v posledných dňoch zahltená otázkami a telefonátmi. Nižšie sa preto dočítate, ako postupovať pri zmene termínu pobytu alebo stornovaní kupónu. Prosíme vás predovšetkým o trpezlivosť. V prípade, že v článku odpoveď na svoju otázku nenájdete, kontaktujte zákaznícku podporu:
-
E-mail: info@travelking.sk
-
Telefónne číslo: +421 233 006 990
-
Vopred ďakujeme za uprednostnenie komunikácie prostredníctvom e-mailu.
-
Sme tu pre vás v pondelok až štvrtok od 8:00 do 20:00 hodín a v piatok od 8:00 do 18:00 hodín.
Aká je aktuálna situácia?
Prvé krízové opatrenia prijala slovenská vláda 10.3.2020. Situácia sa ale mení každým dňom. Ďalšie opatrenia nájdete v článku.
- Aktuálne informácie k situácii nájdete na webových stránkach:
Máte kupón, ale potrebujete zmeniť dátum pobytu alebo ho stornovať?
Chystali ste sa v nasledujúcich dňoch na pobyt a potrebujete poradiť s prerezervovaním termínu alebo stornovaním kupónu? Čítajte ďalej a pomôžte tak zmierniť nápor na našu zákaznícku podporu.
Najčastejšie otázky:
Je možné odložiť termín pobytu?
Áno, v niektorých prípadoch môžete termín svojho pobytu zmeniť. Kontakt na svoj hotel nájdete v hornej časti kupónu, kontaktujte ho teda so žiadosťou o odloženie termínu.
Ako stornovať kupón do 14 dní od jeho zakúpenia, ak ešte nebol rezervovaný?
Kupón je možné stornovať a radi vám jeho plnú hodnotu prevedieme na kredity s ročnou platnosťou, takže si svoj nový pobyt budete môcť vybrať kedykoľvek v nasledujúcich 12 mesiacoch. Samozrejme je možné tiež vrátenie peňazí na účet, z ktorého bola platba odoslaná. Toto storno je bez akýchkoľvek storno poplatkov.
Ako stornovať kupón do 14 dní od jeho zakúpenia, ak už bol rezervovaný?
V tomto prípade kontaktujte, prosím, konkrétne ubytovacie zariadenia so žiadosťou o zmenu termínu či storno rezervácie. Kontakt na svoj hotel nájdete v hornej časti kupónu. V prípade storna je nutné mať písomný súhlas od ubytovateľa o zrušení a zaslať nám ho na e-mail info@travelking.sk. Na tomto e-maile nás tiež kontaktujte v prípade, že ide o zahraničné hotely a potrebujete pomoc s komunikáciou v cudzom jazyku.
Mohlo by vás zaujímať:
Aktuálne sa pre vás snažíme u väčšiny hotelov a penziónov zabezpečiť predĺženie platnosti kupónu. Čo to znamená? Pokiaľ má vami zakúpený kupón platnosť napríklad do konca mája a nám sa u tohto hotela podarí dohovoriť platnosť do decembra alebo aj na dlhšie obdobie, budete môcť kupón využiť v tomto predĺženom období aj vy. Nie je teda nutné kupón hneď stornovať. Stačí počkať a vybrať si termín pobytu neskôr podľa aktuálnej bezpečnostnej situácie.
Čo robiť s kupónom zakúpeným pred viac ako 14 dňami, ak ešte nebol rezervovaný?
Pri väčšine pobytov sa aktuálne snažíme predĺžiť ich platnosť tak, aby ste ho mohli využiť v náhradnom termíne. Prípadne vám môžeme vašu objednávku previesť na kredit s ročnou platnosťou a nový pobyt si môžete vybrať kedykoľvek v nasledujúcich 12 mesiacoch. Kontaktujte zákaznícku podporu na e-maile info@travelking.sk.
Čo robiť s kupónom zakúpeným pred viac ako 14 dňami, ak už bol rezervovaný?
V tomto prípade kontaktujte, prosím, konkrétne ubytovacie zariadenia so žiadosťou o zmenu termínu či storno rezervácie. Kontakt na svoj hotel nájdete v hornej časti kupónu. V prípade storna je nutné mať písomný súhlas od ubytovateľa o zrušení a zaslať nám ho na e-mail info@travelking.sk. Na tomto e-maile nás tiež kontaktujte v prípade, že ide o zahraničné hotely a potrebujete pomoc s komunikáciou v cudzom jazyku.
Môžem si stále zakúpiť pobyt?
Samozrejme. Ale vzhľadom na súčasnú situáciu odporúčame zakúpiť pobyty s možnosťou zmeny alebo zrušenia termínu zadarmo. To znamená, že hotel podľa svojho gusta si vyberiete teraz, ale termín, v ktorom sa na pobyt budete chcieť vydať, si rezervujete až neskôr za pár týždňov či mesiacov, až s ohľadom na bezpečnostnú situáciu u nás aj v cieľovej destinácii.
Kde nájdem kontakt na hotel?
Kontakt na svoj hotel nájdete v hornej časti kupónu.
Spoločnými silami opäť čoskoro na cestách
Radi by sme vám boli opäť čoskoro nápomocní s výberom rôznorodých pobytov u nás aj v celej strednej Európe. Ak spolu s nami chcete čo najskôr pokračovať v objavovaní tých najkrajších miest a naplno relaxovať na vysnívaných pobytoch, je odporúčané dodržiavať nasledujúce opatrenia proti šíreniu koronavírusu:
- Dôkladne dbať na osobnú hygienu, umývať si ruky častejšie ako obvykle, dezinfikovať tiež často používané predmety, napríklad mobilný telefón.
- Posilňovať svoju imunitu (otužovanie, domáce cvičenie, obmedzenie alkoholu a fajčenia, dostatok spánku a podobne).
- Nosiť rúšku zabraňujúcu šíreniu kvapôčkovej infekcie (pokojne aspoň podomácky vyrobenú) pre ochranu svoju i svojich blízkych, alebo ešte lepšie - nechodiť medzi ostatných ľudí
- Nešíriť paniku, čerpať iba informácie z dôveryhodných médií a overených zdrojov.
- Udržiavať sa v psychickej pohode - dodržujte denný režim, buďte v kontakte s ostatnými cez sociálne siete, informácie si dávkujte, odmeňte sa - niečím na zub, zaujímavú knihou alebo napríklad plánovaním pobytu, na ktorý sa vydáte, až to bude možné.